Nisakus25 Pinkribbon göğsü tutup ağlayıp bırakıyorsa süt geç iniyordur ona kızıyordur büyük ihtimal emzirmeden önce göğsünüze hafif masaj yapın bebeği öyle emzirme pozisyonuna alın süt daha çabuk iner o da kızmaz. Sürün yettiğini de günlük bez sayısı 5-6 ise, kilo alımı aylık kontrollerde iyi gidiyorsa tamamdır. Bir de kafaya takmamak lazım süt olayını benim ilk 2 ay sütüm yetmedi hatta doktoru mama verin dedi ben hep emzirdim sonra mamayı verdim böyle böyle artırdık sütümü ama artık her türlü doyacak bu çocuk diyerek kendimi rahatlattığım ilk günde sütüm yetmeye başladı baktım akşama kadar sadece anne sütü ile gelmişiz. Hala içinde bir telaş meneden sonra ağlarsa acaba mama da versem mi derim ama bir iki dkk sonra susunca doymazsa susmazdı diye rahatlıyorum.