acemi_annee-23_ Kızlar 7 ag oldu doğum yapalı ama göbiş biraz kaldı bu nasıl gider? Korse işe yaramaz depil mi artk? Varmı bşr yolu
DilosKuzey acemi_annee-23_ Lohusa korse ile hiç göbeğim kalmadı. Görenler çocuğum olduğuna bile inanmıyor👍🏻☺️
annebenanneoldum O biraz yapıyla ilgili ablam iki sezeryan yaptı ikisinde de kullanmadı hiç göbeği yok, benimde keza öyle yeni doğum yaptım ama çok kalmadı göbeğim