Kızlar merhaba. Aradan 3 yıl gecti ama aklima takıldı. Düğünümden (resmi nikah da dugunde oldu )2-3 gün önce dini nikah kıyacaktık. Fakat adetliydim hoca olmaz demiş. Araştırmış soruşturmuştum öyle bir şey yok adetliyken de kılınır dediler. Hocayı da pek sevmemistim zaten tuhaf gelmisti. Her neyse. Ben adetim bittiğini düşünüp düğünün ertesi günü kıydık. Fakat o gün benden az da olsa adet kanı geldi. Acaba dini nikâhım gecersiz midir ? Kesin bilgisi olan var mi ? Yada adetliyken dini nikah kıyan var mı?