amansallagitsin Bu asiyi yaptiran var mi ? Kac aylikken yapiliyor fiyati nedir bi yan etkisi oldu mu bilgilerinizi paylasirmisiniz simdiden tesekkurler
Elibes Biz 6.ayda başladık olmaya nimenrix ve bexsero yapıldı 1250 TL verdik 8. Ayda da yapılacakmış. Ne kadar erken yapılırsa o kadar çok aşı oluyorlarmış.
Ahmeton 7 ayda nimenrix 9 ayda da bexsero olduk. Bexsero 11. Ay ve 13. Ayda da olacağız normalde bu sıranın tam tersi olduğu söyleniyor önce bexsero sonra nimenrix şeklinde. Sizce asi sıralamasının bir önemi var mı? Biz ilk nimenrix olduk
Seda0613 Bugn doktor kontorlünde doktorumuz söylediği ⅗/13. Aylarda olacağı.. ama her doktor farklı uyguluyor olabilir tabi.. koruyuculuk açısından her iki aşıyı bu şekilde yapınca %97 koruma sağlandığını anlattı doktorumuz..