Deletedmom_25 40 günde toparlıyor. Herkesin vucut yapısı dogumda yasadigi zorluk,bebegin kilosuna bağlı yirtilmalar ve ya dikis farklı. Dikis varsa ve doktor iyiyse vajinanın darlığı eskisi gibi olur. 2 sene önce normal doğum yaptım. Dikişsiz. Ve ilk 3 deneme cok zor olmustu sanki ilk ilişkim gibiydi. Normal doğum yapmak vajinanin sezeryan doğum yapanlara göre daha geniş olacağı anlamına gelmez. Kendini 40 gunde yeniler,rahim eski halini alır kaslar eski boyutunda esner. Olurda doğum kaynaklı içten yırtılma ve esneme varsa ameliyati var ayni gün içinde ayağa kalkıniyormus. Kendinize zaman verin☺