Ben 9 yaş 2 yaş 8 aylık çocukla uçak yolculuğu yaptım ama kısaydı 2 saat falan Allahtan biri uydu biri uyandı öyle kolay oldu sizde uyudukları saatteyse biletiniz daha rahat olur diye düşünüyorum oyalanmaları için çubuk kraker falan en kötü ihtimal 2 yaşındaki kızınıza telefondan şarkı falan açarsınız öyle geçer cnm yanınızdan oturanlardan yardım istersiniz çantadan falan bişey alcanızda geçer Allahın izniyle