Masall_moms01 Merhabalar sma comfort 1 numara mamayı hiçbiryersw bulamıyorum eczane de üretimi dırdu dedi kullanan anneler nereden buluyorsunuz bugün acil bulmqm lazım adanadayım
Minikkmr Masall_moms01 ben de aynı sorunu yaşıyorum e bebekte hep stoklar bitiyor. Getirden alıyorum ben ama orda da bazen olmuyor. Sırf bu yüzden 20 adet stoklamistim
Hshsbhskaknzb Masall_moms01 getir getire bakdinizmi bn de 2numarali bez bulamıyordum getir getirden alıyorum
cahillesohbetikestim Masall_moms01 bizde bulamıyoruz canım e bebekten alıyorduk şimdi orada da yok mecbur optiproya geçtik tekrar ama bu mama da çok gaz yapıyor kusturuyor doktorumla görüşüp olmadı başka bir mamaya geçicez
BirrPrensessannesi Masall_moms01 bizimde mamamiz Türkiye de yok eczaneci getirtiyor bze ve benim yaşadım herde bu mamadan kullanan bir kişi daha var o çocuğun ailesine ulaşıp bize 1 kutu rica etmişlerdi
Veragillerden E bebekte vardır belki, biz SMA Optıpro kullanıyoruz genelde E bebekten alıyoruz ama bilemedim inşallah vardır
Masall_moms01 cahillesohbetikestim almayı düşünüyordum gaz yaptı diyorsunuz o zamwn almayim napacağımı şaşırdım 😔
cahillesohbetikestim Masall_moms01 her bebekte aynı sonucu verecek değil isterseniz bir deneyin biz ilk doğduğunda optipro kullanıyorduk gaz problemimiz olduğu için comtofrta geçmiştik çok rahat kullanıyorduk ama artık bulamadığımız için tekrar optipro aldık başka mama arayışındayım maalesef 😒
Masall_moms01 Veragillerden normwlfe zaten gaz problemimiz var o yüzden korkuyorum daha çok gaz problemi olmasından
Birdunyabircennetannesi Masall_moms01 Offff her mama bitisinde kaç yer gezip buluyorum. Sma 2 kullanıyoruz her gittiğim eczane yok yok yok diyor delircem ya ne içsin bu bebekler sırf zam gelecek diye eczanelere yok çekiyorlar yazıklar olsun böyle insanlara. Bebeğin temel ihtiyacı ve üretim yok neden ? Zamlı satmak için !!!!! Bu arada biz comfort değil optipro kullanıyoruz onuda zor buluyorum
Zlm Birdunyabircennetannesi ben elimde 3 4 yedekli tutuyorum her seferinde bı anda alamıyorum diye bı tane açık 3 tane kapalı sma var şu an evde