Mahsergulu-1994 İlk ben basacam diyelim, 2. Olarak yanimdakinin adına da basmak istiyorum. Hes kodu kalktı sonuçta. Böyle bişey varmı para yuklesek 2. Başımı parayla yapsak
ipekkizimmm Mahsergulu-1994 merhaba ben gecenlerde basvuru yapmaya calistim ama olmadi. siz nasil basvurmustunuz nasil aldiniz?
Mahsergulu-1994 Ben cikarttrmistim çok çok işime yaradı. Yarın eşimle tramvay vasıtası ile bı yere gideceğiz de, ona göre eşime babamın İstanbul kartını ayarlicam.
elmaliturtam İbb beyaz masayı arayıp sorsanıza para yükleniyor ama basım yapılıyor mu bilmiyorum başkası adına
Mahsergulu-1994 NilMommAnnelerin çocuklarının 4 yaşına kadar yararlanabileceği indirim kart. Bedava basım. Aylık 150 basım
Suhedaaa elmaliturtam teşekkürler aydınlattığın için, ah ne güzel İstanbulda yaşayanlar en azından şanslı imiş bizde hiç böyle hizmetkâr yok ki anam 😂
Mahsergulu-1994 Aslında bu kart ile ilgili ara ara post çıkıyor ama demekki çoğu anneler denk gelmemiş ☺️
Mahsergulu-1994 ipekkizimmm Bakırköy beyaz masaya gittim. Fotoğraf kimlik HES kodu ile 5 dakikada yapmışlardı. 20 TL ye