Pamugumoglummm dediğim gibi şu anki gelişimi mesafeyi öğrenmeye başlamış, o huysuz ve mızmız tavırlarının sebebi buymuş. Programda öyle yazıyor. Annesinin onu bırakıp gidebileceğini falan farkediyormuş bu dönem. Sanırım daha çok kucaklanmaya daha çok kokunuza varlığınıza ihtiyacı var