buglemmm Kızlar tazyikli sutle nasil bas ettiniz ? Bebegim uyjulu iken guzelce.emiyor ama uyanıp zaman geçirip tekrar uykuya dalarken ememiyor ağlıyor siz bu tarz bir.durumla karşılaştınız mi ? Bebekler bu tazyikli süte ne zaman alışır??
Ayse_nur21 buglemmm memedeki hakverengin başlangıcından bir parmak gelirde zaten göğüsünüzü tutuyorsunuzdur baş parmağınızdan hafifçe mememizi yukarı kaldırın ve bastırın ama çok bastırmayın süt kanallarınız tıkanmasın hafifleyecektir☺️
Pamukprenss buglemmm sütünüz çoktur o yüzden tazyikli geliyordur. Göğüs ponpasıyla her seferinde emzirmeden önce biraz önden süt sağın sonra bebeğinize verin. Benimde ilk başlarda öyleydi. İlk 6 ay süt çok olduğu için tazyik yapıyor