Yenianne96 tamamlayici saglik sigortasi kullaniyor kizim ak sigorta 1 yillik 10 muane hakki ucretsiz kan,rontgen vs tahliller kisaca. Sadece D vitamini gibi ozel olan tahlier den extra ucret cikabiliyor. Sadece hastaneye gittiginizde 15 lira katilim payi oduyorsunuz kesinlikle yaptirin cevremde herkese de soyluyorum biz geec tanistik sigortayla kizim 14 aylikken hastanede yatti 3 gun 4.cu gun sigorta yaptirdik cunku 1 gecede 2500 lira hastaneye harcadik sadece 1 seferde her ay ki kontrol paralarini kan tahlili ucretlerini saymiyorum bile deli paralar odedik. Ben kendime yaptirmadim cunku bana karsilamicagini bildigim icin yaptirmadim kalp hastasiyim ilac raporlu oyuzden yapmiyorlar yani enazindan o bolume muane olamiyorum tanisi konulmus kalici rahatsizlik varsa veya bebekte dogustan bi ozurluluk vs durumu varsa yapmiyorlar. Birde yatislarda ucretsiz Allah gostermesin bebek hasta oldu yatis yapti doktor , para odemiyorsunuz sadece sigorta olduktan 90 gun sonra gecerli oluyor yatis durumu