Bebeğim 6 ay 2 günlük. Başta kendini uyandırmasın diye yarım kundak yaptım. Daha sonra süt ve yumurta alerjisinden dolayı güzünde kaşıntılo egzaması vardı kanatıyor diye kundağı bırakamadım. 5 gün kundaksız uyuttuk ama dayanamıyoruz geceleri gündüzleri sürekli eli ağzında ya da oynuyor uykuya dalamıyor , dalsada hemen uyandırıyor napıcağımı bilemiyorum. Tek kol çıkarma yönteminide denedik yok. Kundakla rahat ediyor kundaksız uyuyamıyor☹️ Linç tayfa hariç önerilerinize açığım..