iremnr yok valla şaka değil. Keşke şaka olsaydı:) ama seni şu yönden rahatlatabilirim her bebek aynı değil.
kızım 18 aylık ilk 9 ay 2 saat kesintisiz uyumadım. Sonrasında da max 2 saat kesintisiz uyudum hep parça parça. Tüm atakları zirvede yaşadık:) 2 -3 aylıkken 10 saat uyumadığı oldu. Bana hep derlerdi “40’ı çıksın düzelecek,6 aylık olsun bak gör düzelecek, yaşına girsin mis gibi olacak, dişleri çıksın süper uyuyacak” falan ama yok yani etki etmedi. Hani sen şimdi 2 saatte bir emziriyosun ya da mama veriyosun ya ben hiç alarm kurmadım emzirmek için sağolsun hep kendisi uyandırdı😂 ama kuzenimin kızı benim kızımdan tam 1 hafta büyük ne atak yaşadılar (hatta bana annesi atak ne demişti🤦🏻♀️) ne uyku sorunları oldu, ne başka bi şey:) gerçekten 40’ı çıkınca onlar aşırı rahattı. İnşallah senin bebeğin de rahatlar 40’tan sonra🙏🏻