Acu_ daha çok değişir sizinki. Bizim başta popsuna pış-pat yaparak uyuyodu sonra kucakta gezinerek uyudu, parmağını emerek kendi uyudu, sallanarak uyudu. Şuan bebek arabasında ileri geri hareket ettirerek ve emerek uyuyo. Bakalım bi sonraki ne olcak 😄