Merhaba arkadaşlar bebeğimin uykuları gündüz çok kısa sürüyor yarım saat 40 dk oda bi yandan sallıyorum beşikte bi yandan piş piş ediyorum beşik durdumu ııı ııı ediyor salla diye ama cidden çok yoruldum bi işimi yapamıyorum çok morelim bozuk ve uykusuz yorgunum artık 😞