Aysah Bebeğim 2 gündür kaka yapmıyor bugün 3. Gündeyiz hala yok, çişini çok güzel yapıyor sadece.. Bu durum normal mi endişelenme miyim? Dr um 1 haftaya kadar da yapmayabilır dedi ama ben ister istemez endişeleniyorum
sevim_kos Aysah sadece anne sütü alıyosa 7 hatta bazı doktorlar 10 güne kadar normal olduğunu söylüyo
Banuuca Aysah merhabalar bizimki de 4 ay 29 günlük.bir aydan fazladır 7 günde bir yapıyor kakasını sadece anne sütü alıyor.ancak 3 gündür mamaya da baslattı doktoru bugün 7. Gün hala yok.bir kere fitil verdim doktorumun önerisi ile ama hep böyle düzenimiz
FatmaEla Sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normsl dedi doktorum şayet yaptığında kakası sıvıysa bir sorun yok yapması için müdehale de etme sakın refleksi zarar görür dedi endişelenmeyin benim kızımda hep 5 günde bir yapıyor