Ablamın kızı 9 aylık , 1 hafta öncesinde ateşlendi ve beyaz kaka başlamış ishal olarak, şu an ablam korona oldu ve çocuğu tekrar ishal ve beyaz kaka başlamış. Hastanedeler bağırsak enfeksiyonu olabilir demişler. Mama ile besleniyor ve günlük sebze çorbaları olarak yiyor ek gıda. Acaba başına gelen oldu mu daha sonuçları çıkmamış tekrar kaka ve kan testi vermişler.