mucizem3006 Merhaba hanımlar oğlumun doğduğundan beri iki kaşının arasında yeşil damar var her gören arkası erkek olacak senin bir tane daha oğlun olur diyor başına gelen varmı çok merak ettim😂
Nazli92Alp mucizem3006 benim oğlanda da var arkası erkek olcak diyolar ben hiç duymamıştım bu inanışı zaten eşimin tarafı kuzenleri dahil erkek olduğu için kız beklentim de olmaz ikinciyi düşünürsem😁
Ates_mami mucizem3006 benimde iki kasimin arasında damar var. Ve özellikle sinirlendiğimde ağladığımda çok belirgin oluyor. Böyle baya baya belirgin yeşil damar yani. Kollarım falan da aynı erkek kolu gibi damarlar belirgin. Ve biz 4 kız kardeşiz. En büyük benim 😀 arkası erkek olsaydı bizde kesin bir erkek olurdu 😀
Aag mucizem3006 aha bu benim kaynanam. Benim oğlan da öyle ve sürekli diyor benimde öyleydi oğlan oldu diye
Alpyigit mucizem3006 Üç çocuğum var üçünde de ortasında olurdu o damardan üçüde erkek çocuklarımın ☺️ gerçekçiliği var mı bilemem ama bizde böle oldu
mucizem3006 Veragillerden bende çok inanmıyorum açıkçası ama AA benim oğlumda da vardı bak kardeşi erkek diyorlar😂
Nuray23 Nazli92Alp öyle deme benim esimin tarafida erkek baskın. Eşim bile derdiki bizde erkek çok erkek olur kesin diye. Bende dedim hayır bizim kizimiz olacak. Pek ihtimal vermiyorum falan derdi kızımız oldu😂
Turunckafam Benim kiziminda var doğduğundan beri yeşil mor mavi değişik bişi bayada belli damar 😃 banada herkez.oyle.diyor acaba varmı bu konuda doğru tespit diyen 😜
Hndealnathn Saçmalık cnm inanma oğlumda var kızımda da her ikisinde de yeşil morumsu bir damar var ve bu damar eşimde de var ilk çocuğum oğlum 2.cocugum kizim
Piraye123 Benim oğlumda da var bana da aynısını dediler ama kizim olacak nasipse😊 inanmayın öyle şeylere 😊