merhabalar 35 haftalığım az kaldı yurt dışındayım 15 aylık kızım var onu emzirdim sürekli beşinci ayda ek gıdalar falan filan tali bilmeden hamile kaldım dört aylıkken kızım burak’tı emmeyi sürekli memede üstümde gaz çıkar yok şu bu çok aşırı huysuz bi bebekti bi dakika durmaz sürekli ağlar oyalanmaz taaki bi yaşına kadr öldürdü beni şimdi bunu öyle yapmak istemiyorum çocuk sonuçta ilk üç ay hatta dört ay sevgi ilgi bilmez ondan neler yapmalıyım emzirmek istiyorum ama arada mama da alsın çünkü tek emzirme olunca üstünden inmiyor kucağa alışıyor ve kızım da daha küçük ondan yapamam yani sallayarak uyutma hepsi beni çok yıprattı bunda yapmak istemiyorum arkadaşlar ne yapmalıyım fikirleriniz emzirmek mama hepsi ile ilgili kucağa alışsın istemiyorum hani buralarda bebeği doyurur yatağına koyarlar uyur kendisi ağlasa da ne yapsada umurlarında olmuyor bizde öyle yapamıyoruz işte ama normal olan öyle aslında teşekkürler şimdiden fikirleriniz için 😇😇🥰