Frezya minderbob ama baya iyi benim kocamda da vardi iphone x ben kavgada 2 3 kere caktim yere bir sey olmadi. Ekran koruyucu neydi bjlmiyorum o da cok saglam cikti Pembesi moru filan da var spigenin ama aradigin şıklıkta değil muhtemelen