Derya-Anne NezB38 maalesef canım. Emzirdigim için pek takmamaya çalışıyorum ama sadece giydiğim yakışmıyo ve kıyafetlerimin içine girmekte zorlanıyorum
Elifinilki NezB38 48le hamile kaldım doğumdan sonra tartıldım 70dim sonra 64 oldum 22 günlüğüz inşallah kalmam böyle kiloların gitmesi için yaptığınız birşey var mı?
BalBademmmmmm NezB38 53 le hamile kaldım 61 le doğurdum. Şuan 51 🤍 Göbek dümdüz. Hayattaki şansım buymuş 😂 Kızım 5 aylık
Kirmiziboncugunannesi NezB38 4. Aydayım hepsi bitti gitti yaklaşık 18 kilo falan verdim sanırım göbek zaten yok ama benim problemim üst bacak zaten baldır bacak almış başını gidiyor bu hep böyleydi oralar zor gidiyor oraya da spor lazım sanırım