Bezelyeannesi Kızlar biri beni aydınlatabilir mi ben calışmıyorum eşim sigortalı doğumda hastanede eşimi çağırıp doğum parası için kayıt açtılar ama nereye yatacak ne zaman yatcak nekadar vercekler söylememişler birde emzirme ödeneği 310 TL falan diyo doğum parasıyla aynı şey mi yoksa ayrı ayrı yatan paramı
Bezelyeannesi Rivayetsahin nasıl bişey ikiside tek seferlik mi veriliyo ben calışmıyorum hangisini veriyolar
Rivayetsahin Bezelyeannesi sadece emzirme ödeneğini verirler 1 kereye mahsus oluyor. Sgklı olmadığınız icin doğum parası alamazsınız.
Sedaalya İlk çocuğa 300 tl veriyorlar canım anne başvuru yapıp ptt den alabiliyor. belgeyi doldurduktan sonra Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı Müdürlüklerine ya da Sosyal Hizmet Merkezlerine teslim edebilirsiniz.
Bezelyeannesi Sedaalya bu dediğiniz süt parası sanırım ikiside tek seferlik mi yatıyo devamlı değil yani
daisymomm Bezelyeannesi ikisi de ayrı şeyler. Ptt ye yatıyor. Sgk olsun yada olmasın doğum ücretinden faydalanırsınız.süt parası sgk ya bağlı eşinizin sgk sı varsa ödeme için başvuruda bulunmanız gerekiyor
Deletedmom_112 Bezelyeannesi sadece 1 kereye mahsus 300 Tl veriyorlar, Pttden çekiyorsun, yatıp yatmadığını e-devlet den öğrenebilirsiniz
Bezelyeannesi Deletedmom_112 ne yazıp görcez acaba bende süt parasını devamlı yatan bişey zanediyodum sevinmiştim kendi kendime
Deletedmom_112 Bezelyeannesi Keşke devamlı olsa, ama 1 kereye mahsus. Doğum yardımı başvuru sonucu sorgulama yazacaksın.
Kayraaa59 Bezelyeannesi e devletten ikisini de takip edebilirsiniz canım. Eşin de sende. Ödeme durumu yazıyor
Kayraaa59 Bezelyeannesi emzirme ödeneği ve doğum parası yazdığınızda çıkıyor. Başvuruyu kimliğini çıkarmaya gittiğinde eşim yapmıştı sanırım ayrı ayrı yapılıyor. SGK ve nüfus müdürlüğünden
ikiprensesannesiiiii Bezelyeannesi doğum parası sizin adınıza yatar ama hastanede yapılmaz onun işlemi. Hastanede size doğum evrağını veriyorlar. O evrakla aile ve sosyal çalışma bakanlığına gidip başvuru yapmanız lazım. Ondan sonra 30-40 gün içinde ptt den alabiliyorsunuz kendi kimliğinizle
Erii99 Bezelyeannesi dogum yaptıgınız hastane sistemden giriyo dogum belgesiyle eşiniz başvuru yapıyo kimlik ve dogumla süt parası için her dogum yapan kadına veriliuo çalışsın çalışmassın ilk cocuk 300 ikinci çoçuk 400 dogum parası annenin adına yatıyo 48 gün geçmesi gerek gidip ptt den Kimligin izle alabiliyorsunuz süt parası babanın hesapına yatar