Evet sevgili anneler buradaki annelerden yardım istiyorum. Bebeğim 6.5 aylık ve ben artık desteksiz uyutmak istiyorum. Beşik haricinde hiç bir şekilde uyumayan bir bebeğim var ayakta dahi uyumaz illaki beşik olacak ama ben gittiğim yerlerde çok zorlanmaya başladım ve artık desteksiz uyutmak istiyorum önerisi olan var mıdır ? Bir de şuan diş çıkarma dönemindeyiz başlamak in doğru zaman mı bilemedim. Salla bırak yöntemini denedim gündüz uyudu ama gece o şekilde uyumadı ve çok ağladı bende devam etmedim şuan uyku rutini oluşturuyorum 5.günümüzdeyiz ve uykuları düzene girmeye başladı tek sıkıntı sadece beşikte sallanarak uyuması . Nasıl vazgeçirebilirim ?