Merhaba kızlar oğlum 2 bucuk aylık 15-20 gündür inanılmaz kötü mamayla besleniyor mamasını yerken cırım cırım cırlıyor yemiyor aç olduğu içinde ayrı ağlıyor uyumuyor acaba diyorum inek sütü alerjisi olabilir mi doktora getirdim mamasını değiş dedi sma kullanıyordum hippe geçtim ama yine aynısı bilen veya yaşayan varsa söyleyebilir mi ?