Merhabalar,
27 günlük anneyim, göğüs ucu çatlaklarım oluştu. Gümüş kapak kullanıyordum ama onu sürekli takmamak gerekiyormuş. Nemli kaldığı için hassasiyet oluyormuş yine. Bunu dün öğrendim 😂 yaralarım iyileşti gümüş kapak sayesinde ama hala meme ucu acıyor. Lansinoh sürüyorum ama göğüs pedine değdikçe yine canım yanıyor. Evde de birileri var, açıp havalandırmıyorum göğüslerimi. Göğüs kalkanı alacağım. Philips avent diğerlerinden epey pahalı. Kullananlar hangi markalardan memnun acaba? Bir de philips alanlar neden onu tercih etti? Beni aydınlatabilirseniz çok sevinirim.