Arkadaşlar kızımın Demir’i 10 çıktı sidefer Demir damlamızı artırmamız gerekiyor muş doktor dedi kilosu boyu gayret iyi bu arada ..tabi gıda olarak da Demir içeriği besinler verilmesi gerekmiş evet bunu ek gıda ve yemekleri araştıran anneler bilir lakin pütürlü henüz bu ayda yiyemiyor bebeğim maalesef kaldı ki herşeyi de yemiyor bu ayda bebekler anne sütü ağırlıklı besliyorum ben hamileliğimde kolestaz rahatsızlığı geçirdiğimden 37 haftalık oldu Doğumun Demir vitamini alamadım gebeliğinde Doğumda da normal oldu fakat çok kan kaybettim bundan da kaynaklı olabilir dedi doktor ..Yine de biz anneler herşeyi tam olsun istiyoruz şimdi düşük çıkınca da üzüldüm açıkcası