Kızlar selam, Oğlum daha öncesinde günde bir kere kaka yaparken şu an günde 4-5 Kere kaka yapıyor oğlum 4,5 Aylık, 3.5 Aylıkken boğaz enfeksiyonu oldu ve probiyotik kullandık probiyotik bittikten sonra oğlum günde dört veya beş kere kaka yapmaya başladı kakaları dolu dolu değil ama ishal gibi de değil Sizce bir sorun teşkil eder mi