2022 Ben Xiaomi G10 kullanıyorum, aldığımda fiyatı daha uygundu şu an biraz yükselmiş. 3 kademe hızı var, çok gürültülü çalışmıyor. Memnunum ben. Kayınvalideme de bosch almıştık geçen ay, 2500e falan geldi mediamarkt’da. Modelini öğrenip yazarım. Onun toz haznesi bir tık küçüktü ama kafası matkap gibi bosch marka elektrikli aletlere uyumluydu. O da güzel