Kızlar merhaba . Oğlum beş aylık oldu . Şimdiye kadar sütün geç inmesi problemi yaşamamıştım . Bebeğime dokunduğumda ya da emmeye başladığında sızlamayla birlikte sütüm hemen gelirdi . Üç dört gündür bebeğim çekiyor çekiyor süt bi türlü inmiyor . Sinirlenip ağlıyor itiyor sonra emmiyor. Memede tutabilirsem ya da uykuluysa uzun süre sonra süt iniyor cok şükür içiyor. Neden böyle oldu anlamadım . Bu durumu yaşayan var mı? Çözümü nedir ?