Sema_y aylık performans dedigimiz şey o ay içerisinde yapman gereken izlemler aşılardan oluşuyor. Örnegin mayıs ayı içinde 100 ası yap ,30 bebek izlem,30 cocuk izlem ,20 gebe gibi. Bunları tamamlarsan tam maas alıyorsun eksik olursa maasından kesinti oluyor. Örneğin bir gebe gelmedi izlemi yapamadın atıyorum senden 300 lira , 600 de dr dan kesinti oluyor.