Aliarel Kızlar bebeğim 4 ay 9 günlük. Yanağında kırmızılık var. Haftaya dr götürücem.sizde de oldu mu? Nasıl geçiyor?
ArdaninAnnesi Aliarel evet oldu canım şampuan dan kaynakliydi bizde dalın kullanıyorduk doktor mustela önerdi kullanmaya başladık hemen fark etti geçti şimdi hiç yok birde çok fazla öpülunce kızarıyor bi onada dikkat ediyoruz opturmuyoruz çok 😅