Tecrubelianne 2.5 kilo yapragin var nasil kurulur acaba.az once bi videoda(saniye annenin mutfagi)sadece demet haline getirip bidona basti ustune hic bisey koymadi boyle yapan varmi oluyormu
TheMomm Tecrubelianne Hatırladığım kadarıyla annem üst üste dizer sırayla ayrı ayrı koyar bi legenin içine üstüne kaynatilmis şu döker zaten rengi değişir o öyle bi gün kalir(herhalde bi gündü ya onu hatırlayamadım şimdi) ondan sonra bidonu basacağı zaman aralarına salamura tuzu koyup kapatırdı kapağını
Happydef Tecrubelianne aralarını tuzlayıp bidona koyabilirsiniz bozulmaz tuzlayinca yada salamura olabilir ama tam olarak nasıl yapıldığını bilmiyorum
salakmisincemilee Tecrubelianne yaprakları dizin büyük bi leğene üzerine kaynar tuzlu su dökün kavanozları da sıcak sudan alıp sıcağıyla basın ağzını sıkıca kapayın ters çevirip bi gün bekletin 2 yıl dursa da bişey olmuyor yıllardır böyle yaparız
Aysun1981 ben 20-30 yaprağı üst üste sıkı sıkı sarıp kavanoza dikey dikerek yaptım, hicbirsey eklemedim ve çok güzel oldu. Kendi asidi ile salamura oluyor. Çok da yapılabilir, miktar farketmez diye düşünüyorum
Hazelnur29 Tecrubelianne canim bende gördüm onu eşimin teyzesi öyle yapmış yeni gibi tazecikti güzeldi tavsiye ederim kuru yıkmadan demet demet yapıp kavonoza yerleştiriyor kapağı yeni olmalı hava almamalı öyle durunca hicbirsey olmuyormuş veya kapağını kaynatabilirsiniz , egerki yikarsanirz çürür