Mom59 merhabalar aşırı reflülü oğlumda ben cok severek kullandım. Ama bu ilaçta düzenli kullanım çok çok önemli hemen etki beklemeyin şöyle 4 5 gün kullanın ama düzenli mutlaka . Normalde beslenmeden hemen sonra yazıyor prospektüste ama bizim gibi olan bebeklerde beslenme den hemen önce önwrdi doktorumuz o şekilde kullandık 4 ay sonrasında işe yaramadı gibi. O zaman bende beslenmeden sonra kullandım bi 3 ay da o şekilde fayda gördük. Ama dediğim gibi düzenli kullanım önemli yanınızda filan taşıyın yani😅 7.5 ay kustu benim oğlum inşallah sizin o kadar sürmez. Diğer ilaçlardan daha az ilaç olduğu için de im çok rahattı benim:)