Pankek Bence 15-20-30dk izletmesi bir sorun değil (tabi ki yaş grubuna bağlı), izlediği şeyin içeriği ve izlediği sürede ebeveynin veya bakıcının kurduğu iletişim önemli.
Vaktim var uğraşacağım biraz. Bakın bende tam olarak yukarda onu demişim o 15 dk bir süre sonra 1 saate çıkabilir herkes sizin kadar bilinçli değil diyorum, güzelleme yapmayın diyorum.
Pankek Kızdığım nokta bu konuda hiç bir araştırma yapmamış, 1 makale bile okumamış insanın körü körüne bir yargıya bağlanması.
Herkes araştırma, makale okumak zorunda değil, ama siz bu çok bilmiş çok okumuş hallerinizle birilerine örnek oluyorsunuz zaten, aa bu kadın kendinden çok emin çok araştırmış ama izletiyor bende izletebilirim demek ki diyebilir o yüzden tv güzellemesi yapmayın.
Yukarda da söyledim çocuğuyla uğraşmak istemeyen, ev işi yapmak isteyen, bebeği sussun diye tv karşısına oturtan çok var, onların motivasyonunu arttırıyor bu söyledikleriniz.
Pankek Kendimle ilgili kendi fikir ve deneyimlerimi de paylaşmakta özgürüm tıpkı buradaki diğer herkes gibi.
Tabiki özgür, ama uyarmaktanda kendimi alamadım. Burda her yaştan her kafadan insan var, birilerine iyilik yaptığınızı örnek olduğunuzu sanarken kötülük yaptığınızı farketmeniz gerek. Bunları o küçücük bebeklerin beyninin uyuşmaması adına söylemeyi kendime borç bildim. Size ve çocuğunuza iyi seyirler.