Sevgili anneler, benim iki sezeryandan sonra da regllerim ağrısız sızısız olmaya başladı. Hiç hissetmiyorum tuvalete gidiyorum bakmışım aa adet olmuşum. Yolda falan olsam anlamayacağım diye korkar oldum. Sizin de böyle mi? 😅 yani böyle ağrısız olması çok güzel de hiç mi belirti olmaz 🤣 bir de bu senelerce böyle sürüyor mu? Ben ikinci sezeryanı olalı 20 ay oldu. 😇