Kızlar resmen telefon bağımlisi oldum ya vallahi en cokda Instagram kim ne yapmış k ne payalsmis diye sürekli telefon elimde en kotusude ne yapiyorjm kızım dursun diye TV’den kırmızı balık falan açıyorum bende boş boş telefonda oluyorum bu durumdan çok rahatzi olmaya başladım nasıl birakcam bu alışkanlığimi fikir verirmisiniz…