Gzd_erclk 24 günlük bebeğim durmadan göğsümde emerek uyumak istiyor doktorum ilerde çok zorlanırsın emzik alıştır dedi. Avent aldım nuk aldım ama 2 dakika emip fırlatıp atıyor bazen kusma hareketi yapıyor. Ne yapmam lazım? Siz nasıl alıştırdınız?
tubaerva Gzd_erclk emzik hem anne icin hem bebek icin iyi oluyor . agzinda tut bir kac dakika ara ara bunu yap firlamasin henuz bilmedigi icin firlatiyor bir iki gün dene alisir ins . banada dua et:)
basaksahinx Gzd_erclk 24 günlük çene kasları çok gelişmemiş oluyor yavaş yavaş günden güne alışır. Meme de tam uyumadan yarı uykulu iken hızlıca göğsü alıp emziği koyun her seferinde biraz daha alacaktır kendi atınca da çok ısrar etmeyin
ikiprensesannesiiiii Gzd_erclk ben 2.5 yaşındaki kızıma çok zor bıraktırdım o yüzden vermedim ikinci kızıma. Rahatız şükür
annebenanneoldum Ben e bebekten baby plus un ikili yenidoğan emziği var ondan almıştım. Doğduğu gün tuttu. Tabii ki bebekten bebeğe değişir :)
Gzd_erclk tubaerva valla verme etme diyorlar ama maalesef diğer türlü çok zor resmen uyumak için beni kullanıyor şuan bende uykusuz kalıyorum dediğiniz gibi yapıcam ben tutmuyor istemiyor diye bıraktırdım ama illa ki tutar dimi uğraşsam ?