Aliye07 Konuşması için telkinde bulunmak doğru değilmiş, benim kızım da tek tük konuşuyor insan ister istemez şunu söyler misin falan diyo ama bu onları strese sokuyormuş ve bazen de yazdığınız gibi inada bindiriyor. Kitap okumak, resimli kartlara bakıp isimlerini tekrarlamak, parkta ya da oyun grubunda başka çocuklarla çocuklarla vakit geçirmesini sağlamak, gün içinde yapılan şeyleri basit cümlelerle devamlı anlatmak en başta yapılabilecek şeyler. Kızım bazen bi kelimeyi düzgün şekilde söylediğinde takdir ediyorum ne kadar güzel söyledin diye, ama abartmadan her zaman yapmıyorum bunu. Böyle olduğunda hevese geliyor hep o kelimeyi kullanmaya çalışıyor. Şu an 27 aylık son 2 aydır kelimeleri daha netleşmeye, cümleler kurmaya başladı. Bir de çizgi film izliyorsa mümkün olduğunca kısa tutmak hatta hiç izletmemek konuşmasını gerçekten hızlandırıyor. Çizgi filmi tamamen kestikten 10 gün sonra çok net kelimeler çıkarmaya başladı