Yaseminnecer doktorum besin alerjisinden kaynaklanan egzama %2 gibi bir oranda olur dedi bende çok uğraştım doğduğundan beri sürekli doktor değiştirdim yaşına girecek bebeğim çok şükür geçti diyebileceğim noktada ama yaşadıklarım çok zordu Allah düşmanımın başına vermesin insan kendini çok çağresiz hissediyor kullanmadığım krem kalmadı hepsini kullandım neredeyse ama en son la roche posay ciciplast baume kremi kullandım cilt yeniliyor cilt bariyerini düzeltiyor denemenizi tavsiye ederim birde sürtünmeden kaynaklı hemen alevlenir egzama ona çok dikkat edin geçmiş olsun