Merhabalar. 7 gün önce doğum yaptım. Çok şükür iyiyiz fakat sağ kalçam çok ağrıyor. Ne yaparsam yapayım geçmedi. Günde 3 parol içiyorum. Magnezyum içtim. Sıcak tuttum. Geçmiyor bir türlü. Oturup kalkarken çok canım yanıyor. Dikiş acısı yetmezmiş gibi bir de bu çıktı başıma :( kimse de oldu mu böyle bi şey. Ne çözüm buldunuz. Hiç geçmeyecek gibi geliyor. Ne kadar sürecek acaba.