Tortilla_ Prenslerinannesiii 1 kızım var misal oğlum oldu diyelim. Kızımın tişört ve kazaklarını evde oğluma giydiririm. Dışarısı icin 8-10 takım alsam yeter belki de. Belli bir yaşa kadar Tabiki. Hiç bir kıyafetini satmadım da vermedimde. Fiyatlar belli. Cinsiyet ayrımı yapmadan giydiririm
Mabelle Prenslerinannesiii mevsimi bedenine uyarsa tabi ki giydiricem benimde ikinci kız olucak şimdi ablasının kıyafetleri hep Yeni az giyildi zaten
Prenslerinannesiii _tospikannesi aynen öyle bende bir yandan böyle düşünüyorum ama bir yandan da vicdan yapıyorum ona alıp ona almayınca.
Arc1993 Prenslerinannesiii 1 tane oğlum ama var ilerde bir oğlum daha olursa giydiririm. Şu an 3 yaşına girdi. Çok hızlı büyümüyor bu yüzden çoğu eşyası eskiyor uzun zaman giydiği için. Bebekken 1 kez giyip küçük kalan çok şeyi oldu. Onları saklıyorum
Prenslerinannesiii graceshelby aynen öyle bizede öyle çok geldi tanıdıklarımdan ama bir yandan da almayınca vicdan yapıyorum ona alıp ona almayınca.
graceshelby Prenslerinannesiii Öyle düşünmeyin babaanem şey derdi hep çocuğun yediği helal giydiği haram 😅 ilk başta anlayamamıştım ama şimdi gayet iyi anlıyorum çok çabuk büyüyorlar gerçekten giydirmeyi unuttuklarimiz bile oluyor o yüzden yetiyorsa kıyafetleri çok da gerek yok fazla kiyafete
MerveKayraTugra Evet giydiriyorum benim büyük oğlumun kıyafetleri eltimin oğluna gidiyor eltimin oğlundan da benim küçük oğluma geliyor tasarruf devri
Guneskiz48 Prenslerinannesiii kızım 6 aylıkken ikinci kızma hamile olduğumu öğrendim araları 13 ay temiz olan kıyafetleri kullanıyorum zaten büyük kızıma o kadar çok kıyafet almıştım ki etiketiyle duran çok kıyafet vardı şimdi küçük kızım giyiyor gözüme çarpan güzel şeyler gördükçe de alıyorum ama böyle birle giydiremedigim çok kıyafet var yine de her bedenden 2 3 takım yeni aldım ablasının farklı şeyler giysin diye
Nimetdogann Prenslerinannesiii vallahi aralarında 20 ay olan bir kızım bir oğlum var oğlumdan kalanları kızıma giydiriyorum özellikle eşofmanları ev içinde hep giydi giyiyor bana göre kıyafetin cinsiyeti YOK dışarı çıkarken giyeceği bir kaç elbise güzel Renkli şeyler aldım alıyorum onun dışında abisininkilerle takılıyor vallahi hiç de gocunmuyorum :)
Nursena0606 Prenslerinannesiii annem kardeşim ve beni öyle büyütmüş. Şimdi oğlum var. İlerde kızım olursa bile ekstra birkaç kıyafet alırım o kadar. Zıbınlar beyaz, pijamalar gri mavi sarı, tulumlar rengarenk. İkisi de giyebilir. Büyünce alırım.
Birmartannesi Prenslerinannesiii bi oğlu bi kızım var kuculenleri küçüğe giydiriyorum ne olacak sanki anne bu benim değil diye ağlayacak mi 🤣🤣 geçen komsumda üstüne su döküldü onun kızının sweetini giydirdim oğluma
Caglarass Prenslerinannesiii Olmasa onada alınacaktı sonuçta. Yada olsa büyüğe de almıycaz. Bende arada vicdan yapıyorum ana yüreği tabi 🙈
cydcvk Prenslerinannesiii 1 kızım var genelde unisex kıyafetler alıyorum arada pembiş şıkır şıkır da alıyorum hepsini saklıyorum. Allah nasip ederse kardeşi de giysin
Aybukemm Prenslerinannesiii 2kızım var biri 2 yaşında biri 3 aylık büyüğün kıyafetlerini küçük evde giyiyor dışarı çıkmak için alıyorum bir kaç parça
Kayraaa59 Prenslerinannesiii valla daha ilk çocuğum erkek 4 buçuk aylık. Küçülenleri şimdiden ayırdım ikinciye. Kız da olsa erkekte olsa giydireceğim yani 🤷🏻♀️