Kızlar bebeğim şuan 13 günlük göbek bağı ilk gafta düştü dün bir kez bugünde bir kez göbeğinde kurumuş kan gördüm temizleyip batikonla pansuman yapıp kuruttum sağlık ocağinda ki doktor çok ağlamaktan kaynaklanabilir dedi tekrarlarsa hastaneye gitmemi söyledi başına böyle bişey gelen varmı acaba ? Sadece dünden önceki gece gazı olup çok ağlamıştı