Lisabh Doğumdan sonra ilk adetimi oldum ama 2ay geçmesine rağmen ikincisini olmadım dün akşamdan beri çok azıcık pembemsi akıntı oluyo bu şekilde namaz kılınır mı çok arada kaldım( kusura bakmayın soru için lütfen 🙏)
AslanannesiAyse Lisabh çamaşırınızı temiz tutun buna özür kanı diyorlar bence kılabilirsiniz Allah kabul etsin
1Nazende Lisabh Şuan adetli sayılıyorsunuz.Eger 3 tam günden az sürerse lekelenme bu kanamayı özür kabul edip kazasını yapmalısınız namazların.3 tam günden uzun sürerse adet sayılır Hanifi mezhebinde
23glsm Lisabh yanlış anlamadıysam 2 adet arasında 2 ay geçmiş kılınmaz canım adet olmuşsun iki adet arasında 15 gün temiz kalman lazım sonrasında lekelenme bile olsa adet sayılıyor toplamada 10 günü geçerse kanama yada lekelenme 10 gün sonrası özüre giriyor
TiniminiKayra Lisabh kılınmaz özür kabul edilmesi icin 2adet arasinda 15gun olmasi gerekiyo yada adetin 10gunden fazla surmesi gerekiyo