Trendyol eskisi gibi müşteri memnuniyetini ön planda tutmuyor maalesef.
Geçen ay hepsiburada dan çamaşır deterjanı aldım, tarihi geçmişti ve açtığım gibi orjinal olmadığını anladım, müşteri hizmetlerini aradım gelip kapıdan iade aldılar, 1 hafta içinde para iadem yapıldı ve aldığım satıcı ile iş birliklerini durdular.
Ben bu kadarını beklemiyordum doğrusu, güvenim arttı.
Yani aldığınız ürün orjinal değil, kutuyu açıp açmamanız veya kullanmanız ön planda olmamalı, sorgusuz sualsiz iade almaları gerekirdi.