Bellabellaa 7.aydaki muayenemde doktor bu ay biraz oturup devrilmesi lazım normal demişti. Şuan 9 ay 1 haftalık ve desteksiz oturuyor. Emekleme her bebekte farklıdır benim bebeğim bu ay yeni yeni emekleme pozisyonu alıyor ama totosunu kaldıramıyor😁 biraz zorlanıyor kendisini kaldırmakta. Emeklemese de problem değil çünkü her bebek emeklemez. Gelişim basamağı değil emeklemek dedi dr.