9aylik olacak bebeğim yere oturttum oyuncak kitaplarıni verdim biraz oyalamak için bende kaşlarımı alıyorum bana doğru kanepeye tutunmak istedi kalkmak istiyor bu ara bende önüne oyuncak arabasını koydum tam ayağını duzeltiyim derken kendini geri bı attı yastık ta koymuştum ama halıya geldi kafası top gibi sekti sanki okadar içim acıdı ki bu 10dk kendime ayırıym dedim pişman oldum kaşım batsın bidaha bırakmam da neyse kendini one doğru alıp birden hızlıca attı küt dedi hemen kucağıma aldım ağladı biraz balkona çıkınca 1dk da n az ağlayıp sustu bişey olur mu yaa halı vardı ama çok takıyorum böyle durumlar olunca kendime gelemiyorum