Geçmiş olsun hemen iyileşirsiniz inşallah. Benim bebeğim 2 aylıkken burnu çok tıkalıydı üşütmüştü ben günde 2 3 defa ne zaman tıkandığını farketsem çekiyordum serum fizyolojik + burun aspiratörü. Burnunu temizlememiz gerekiyormuş hep yoksa ciğerlerine dolarmış. O zamanlar korkuyordum damarına zarar verir miyim falan diye ama çok şükür olmadı öyle bişey