bugra_mom3244 Bebeğime ilk adım ayakkabısı alıcam 19 numara çok mu küçük olur yoksa 20 21 mı almalıyım şu an 9 aylık yazın inşallah yürürse diye almak istiyorum birde küçük gelip olmamasını istemiyorum
Mba0806 bugra_mom3244 canım ayak ölcüsüne göre alınıyor metreyle ölçüyorsun internette var ölçüleri Kızım 10 aylıktı ben 21 numara aldım 20 numara küçük geldi çok çabuk büyüyorlar bence bebegin iri bi bebekse 21 al
leopar bugra_mom3244 20 tam olur ilk adım için 🙏🏻21 numara bende var büyük kızımdan kalma ve gelmiyor baya geniş duruyor kızım 11 aylık yürüyor şuan giydiremiyorum
bugra_mom3244 leopar tamam canım teşekkür ederim maşallah kızınız erken mi yürüdü darısı oğlumun başına yaşına girmeden yürür inşallah
leopar bugra_mom3244 saol cnm büyük kızım doğum gününde yürüdü ama bu kızım 11 aylık şimdi tam değil daha yani tek yürümesine korkuyorum çok sık düşüyor 1 aya kadar anca tam yürümüş olur darısı başınıza inşallah 😍
Yigidocummm Ben ayakkabi aldigimda 19numarayla başlıyorlar almaya demisti adam ama ayağının yapısı önemli tabi, cm hesabi yapın ölçü olarak yazıyorlar