Beste1 Merhaba güzel anneler bebeğim 39 günlük anne sütü ve mama olarak devam ediyorum.bebelac marka mama kullanıyorum ama bebeğim çok kabız oluyor mamadan mı kaynaklı bilmiyorum bizim gibi bebeği kabız olan anneler neler yapıyorlar
48316ELIZAN Beste1 Kac gun kaka yapiyor mama + anne sutu 3 4 gune kadar yapmayabilir kac ml iciyor mesela mamayi ?
Mnc Beste1 mamadan kaynikli olabilir 1 cay kasigi kadar zeytin yag koyabilirsin mamalarina 3 ogun seklinde tabii