Eymeninannesiiiiiiiiii Bugun bebeğim 2.ay aşilarini oldu önlem amaçlı 1 çay kasigi calpol verdim ama fazlami gelir acaba diye tereddütte kaldim sizler ne kadar veriyosunuz
Nefestosss Eymeninannesiiiiiiiiii bizimde bugün 2 aylik aşkımız vardı fevkinde verdim bende 1 cay kaşığı saglik ocağında ki doktor ve ebe dedi bi sorun olmaz inşallah
aslansmomm Eymeninannesiiiiiiiiii doğru vermişsin ölçü olarak ama ben mümkün mertebe bebeğime ilaç içirmeme taraftarıyım. Önlem amaçlı ver dediklerinde hiç vermedim bir sıkıntıda yaşamadım çok şükür. Ateşi 37.8 olduğu zaman bile kendim ateşini düşürmeye çalıştım limonlu çorapla o şekilde normale döndü. Sadece covid olduğunda düşmemişti ateşi mecburen vermiştim sizde çok sık vermeyin bence🌸
Katun aslansmomm evet doğrusu bu aslında. Doktorumuz çookk mecbur kalmadıkça uzak durun dedi. Bende toplamda 4 5 kere vermişimdir oda sünnet olduğu vakit
ruzgrnanns_35 Eymeninannesiiiiiiiiii ben de aynı şeyi doktoruna sordum bir çay kaşıgı vermemi söylemişti günde bir kere olmak şartıyla
aslansmomm Katun bende sünnet olduğunda vermemek için kendimi zor tuttum😂 Çok küçüktü neyseki pek ağrı sızı olmadan atlatmıştık🙏🏼
Aselkusum16 Eymeninannesiiiiiiiiii Bence önlem amaçlı ateş olmadan ağrısı olmadan şurup verilmemeli aşı yaptırdıktan sonra zaten ateşe huzursuzdu olursa verirsiniz diyorlar şurubu belki olmayacaktı ateşi belki ağrısı olmayacaktı siz bunu bilemeyeceksiniz şu an Olmadıysa da boşuna vermiş olduğunuz